E-06 Způsob řešení stížností

 

ĂšstnĂ­ stĂ­Ĺľnost:

ĂšstnĂ­ podnÄ›t charakteru drobnĂ© pĹ™ipomĂ­nky k práci CL Ĺ™eší okamĹľitÄ› pracovnĂ­k, kterĂ˝ pĹ™ipomĂ­nku pĹ™ijal. Pokud Ĺ™ešenĂ­ nenĂ­ v jeho kompetenci, pĹ™edá k vyĹ™ešenĂ­ odpovÄ›dnĂ©mu pracovnĂ­kovi. PĹ™i poskytovánĂ­ informacĂ­ dodrĹľuje pracovnĂ­k zásady mlÄŤenlivosti a dĹŻvÄ›rnosti informacĂ­ (pĹ™esvÄ›dÄŤĂ­ se, komu sdÄ›luje informace). Tento typ podnÄ›tĹŻ se nezaznamenává.

V případÄ›, Ĺľe má podnÄ›t charakter stĂ­Ĺľnosti, vyzve pracovnĂ­k pĹ™ijĂ­macĂ­ telefonickĂ˝ hovor stěžovatele k podánĂ­ pĂ­semnĂ© ÄŤi elektronickĂ© stĂ­Ĺľnosti. Pokud stěžovatel trvá na ĂşstnĂ­ stĂ­Ĺľnosti a odmĂ­tne svoji stĂ­Ĺľnost pĹ™evĂ©st do pĂ­semnĂ© formy, vyžádá si pĹ™ijĂ­macĂ­ pracovnĂ­k CL kontakt na stěžovatele, vyplnĂ­ záznam o stĂ­Ĺľnosti a pĹ™edá stĂ­Ĺľnost vedoucĂ­mu pracovištÄ› CL, na nÄ›jĹľ byla stĂ­Ĺľnost podána.

 

Písemná stížnost

PĂ­semnou stĂ­Ĺľnost mohou pacienti podávat prostĹ™ednictvĂ­m sekretariátu FNB, OddÄ›lenĂ­ internĂ­ho auditu a kontroly FNB, nebo prostĹ™ednictvĂ­m formuláře na stránkách nemocnice. PĂ­semnou stĂ­Ĺľnost lze poslat takĂ© na emailovou adresu vedoucĂ­m jednotlivĂ˝ch pracovišť CL nebo přímo vedoucĂ­mu CL, popřípadÄ› klasickou poštou na adresu CentrálnĂ­ch laboratoří. PracovnĂ­ci FNB mohou vyplnit záznam v aplikaci NežádoucĂ­ události dostupnĂ© na intranetu FNB.

Stěžovateli je bez prodlení písemně odesláno oznámení o registraci stížnosti se stručným popisem způsobu, jak bude / byla vyřízena.

Pokud byly pĹ™i Ĺ™ešenĂ­ stĂ­Ĺľnosti potvrzeny jakĂ©koliv neshody na stranÄ› laboratoĹ™e, tj. stĂ­Ĺľnost byla uznána jako oprávnÄ›ná, postupuje vedenĂ­ CL v souladu s PK (kap. 7.5. a 8.7).

 

Zpět na úvodní stranu